Team Untouchable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


MonsterHunting Clan
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 armadyl guide by imputatio!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
melee g1rl 7
Admin
melee g1rl 7


Aantal berichten : 132
Join date : 15-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wuustwezel

armadyl guide by imputatio! Empty
BerichtOnderwerp: armadyl guide by imputatio!   armadyl guide by imputatio! Icon_minitimema jun 15, 2009 7:56 pm

Welkom,

Dit is m'n allereerste guide en willen jullie graag uitleggen wat ik goed en fout heb gedaan?
Alvast bedankt.

1. Intro: Hallo, in de deze guide zal ik de volgende dingen gaan uitleggen: De gear, je inventory, je eventuele pet, de kc en binnen de boss room.

2. De stats:
-80+ Ranged
-80+ HP
-75+ Defence
-Prayer 55+
-Magic 61 (Om trollheim teleport te doen)

3. De gear: Je moet standaard 1 sara item, 1 zamorak item en 1 armadyl item in godwars omdat je anders door allemaal beesten geattacked worden die veel damage kunnen doen. Als je geen armadyl item kan betalen neem je een armadyl pendant die je na de quest temple of ikov krijgt.
Hier is een gear:
armadyl guide by imputatio! Llp
Armadyl's Helmet > Helmet of Neitiznot > Blessed D-Hide Coif > Ranger Helmet
Ava's Accumulator > God Cape
Amulet of Fury > Amulet of Glory > God Stole > Armadyl Pendant ( Altijd gebruiken als je geen armadyl item kan betalen)
Mithril Grapple = Is absoluut NODIG in de dungeon
Rune Crossbow: Goede Ranged Attack and Strength.
Armadyl's Plate Body > Blessed D-Hide Top > Karil's Leathertop > Black D-Hide Top
Armadyl's Plate Legs > Karil's Leather-Skirt > Blessed D-Hide Chaps > Black D-Hide Chaps
Dragonfire Shield > Granite Shield > Ander goed Shield > Zamorak Prayerbook
Barrow Gloves > Blessed D-Hide Vambraces
Snakeskin Boots = De enigste echte keuze hier, kan ook d boots of ranger boots.
Ring of life > Archer Ring

3. Inventory:
armadyl guide by imputatio! Inventoryu
Neem eventueel ranged pots mee en een amulet als je een armadyl pendant mee hebt.
Neem ook ruby bolts (e) mee en diamond bolts (e), ruby bols (e) tot de boss op de helft van de hp is, switch dan naar diamond bolts (e).

Je pet: Terrorbird:
armadyl guide by imputatio! Petd

War tortoise:
armadyl guide by imputatio! Warl


4. De kc:
armadyl guide by imputatio! Dungeon
Om op die plek te komen moet je met je mithril grapple over de soort van agility obstakel heen zwaaien. Dan even een stukje doorlopen en je bent er. Tijdens de kc moet je gewoon protect from ranged aandoen en killen, het kost meestal 2-3 super restores dus ik raad aan 10-13 super restores mee te nemen.

5. In de boss room: In de boss room moet je ALTIJD protect from ranged aanhebben als de boss Kree'arra of zoiets er is. Zodra hij dood is pakt ieder een van de sub bosses. Er is een meleeer, een ranger en een mager. Ieder attacked er een zodat er niet 1 iemand geteamed word en pass je prayer aan tegen welke sub-boss je vecht. Dus als je tegen de mager vecht doe je protect from magic. Verder kan je eventuele andere prayers aandoen. Ik doe meestal defence prayer omdat ik al aardig hoog ranged heb en meer def nodig heb. Je kan ook natuurlijk allebei doen, eagle eye en 15% defence.

6. Slotwoord: Ik hoop dat ik hiermee genoeg uitleg aan jullie heb gegeven. En natuurlijk succes allemaal met armadyl hunten . Bedankt Tip.it voor de pictures van de dungeon en gear.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
armadyl guide by imputatio!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tormented Demon Guide
» DKS guide ~~ by Rubqui
» Ventrilo Guide
» fire cape guide
» Corporeal Beast Guide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Untouchable :: General :: Guides-
Ga naar: