Team Untouchable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


MonsterHunting Clan
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ventrilo Guide

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Ventrilo Guide Empty
BerichtOnderwerp: Ventrilo Guide   Ventrilo Guide Icon_minitimedi jun 16, 2009 12:11 pm

Hej mensen,

naar het idee van Hanibal, maak ik even een korte guide van hoe Ventrilo te installeren en te gebruiken.

Allereerst download je Ventrilo Mix 1.22 hier:
http://rapidshare.com/files/206465769/VentriloMIX_1.22.rar

Als je het programma WinRar nog niet hebt, moet je dit ook eerst installeren, dit is om het programma uit te pakken:
http://www.winrar.nl/

Wanneer ventrilo mix succesvol is geinstalleerd, en je opent het programma krijg je dit:
Ventrilo Guide Ventrilomix122a

Zoals je ziet heb je nu 4 verschillende versies van ventrilo, teamspeak, en mumble tegelijk. Dit zijn allemaal praat programmas, telefoneren zonder te betalen dus! LOLOLOL

Wat wij momenteel gebruiken is de 2.1 versie, dus klik daar maar op, en begin met de gegevens in te vullen.
Eerst maak je een nieuwe username aan, dit doe je door op het pijltje te klikke naast username en New te maken, best doe je gewoon je Runescape Nick.
Daarna moet je de server gegevens invullen.
Alles is duidelijk op deze screenshot:
Ventrilo Guide Ventriloserver

De sterretjes naast paswoord zijn: onlybe
Dat is het paswoord om ingelogd tegeraken op de server.
Deze ventrilo word eigenlijk voornamelijk gebruikt door Counterstrike spelers, maar ik heb er een apart channel voor runescape op laten maken. Dus best join je dit channel door erop te dubbelklikken (kijk op de afbeelding waar ik, hanibal en seba slayer inzitten, ik noem nog APO). Maar misschien is het wel handiger om in de toekomst een eigen ventrilo te hebben.
Je moet bij Setup met je instellingen gaan klooien om je microfoon te doen werken, en eventueel een push-to-talk knop in te stellen.

Als er nog problemen zijn vraag het maar Very Happy

xxx


P.S.: We hebben onlangs een paswoord laten zetten op het runescape channel, als je het wilt weten, vraag het in de CC.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ventrilo Guide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DKS guide ~~ by Rubqui
» armadyl guide by imputatio!
» fire cape guide
» Corporeal Beast Guide
» Tormented Demon Guide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Untouchable :: General :: Guides-
Ga naar: