Team Untouchable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


MonsterHunting Clan
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Goedkoop smithing en magic trainen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gert jan pk
event organiser
Gert jan pk


Aantal berichten : 54
Join date : 02-07-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Buggenhout

Goedkoop smithing en magic trainen Empty
BerichtOnderwerp: Goedkoop smithing en magic trainen   Goedkoop smithing en magic trainen Icon_minitimema aug 31, 2009 9:42 pm


Superheat guide


Hé daar Surprised als je dit leest zijn er 3 mogelijkheden, de eerste is dat je graag gratis een beetje magic en smithing xp traint zonder daarbij al te veel geld te verliezen, de tweede mogelijkheid is dat je opzoek bent naar een snelle manier om heel veel exp te verdienen in zowel magic als smithing. De laatste mogelijkheid is dat je gewoon geniet van mijn zalige, ongedwongen manier van schrijven. lol!

Indien de 2de mogelijkheid op jou van toepassing is moet ik je helaas teleurstellen de manier die ik ga bespreken levert slecht een magere 53k magic en 30k smithing exp per uur op.

Vereisten
1 staff of fire (te verkrijgen bij Zaff in varrock voor een schappelijke prijs)
43 magic (voor de superheat item spreuk)
50 smithing (het vermogen mithril te smelten)
Een liquide middelen

Voorbereidingen
Ga naar deGrand exchange (het grote gebouw te westen van Varrock Wink ) en koop het volgende:

  • coal
  • mithril ore's
  • nature rune's




Deze grondstoffen moeten zich verhouden als 4/1 (4 coal per mithril ore), en je moet evenveel nature rune's hebben als je mithril ores hebt.

Order je bank als volgt:
Goedkoop smithing en magic trainen Guide2

En je inv. als volgt:
Goedkoop smithing en magic trainen Guide22

Zoals je kan zien kan je slechts 5 keer per inv. super heaten. Let er ook op hoe mijn Mithril ore's en coals geordend zijn in de inv., bij het banken let er dan altijd op dat je eerst 5 mithril ores 'afhaalt' en daarna de rest van de inv. aanvullen met coals.

Eens je bars gemaakt zijn bank je ze en herhaal je het hele proces. Om te weten of je winst of verlies maakt hoef je alleen maar het volgende te doen:

[prijs nature rune prijs mithril ore 4.(prijs coal)]-prijs mithril bar.(-1)

aan de huidige prijzen (31 augustus 2009) is dat dan:

(264 318 4.(203))-1403 wat een totaal maakt van:-9 of 9 gp winst per bar.
Dat is een winst van 0.1 gp per xp (53 magic en 30 smithing xp)

Zo dit was mijn guide omtrent smithing en magic xp op een goekope manier, het was tevens mijn 2de guide allertijden (mijn eerste kan je hier vinden. Ik hoop dat deze guide behulpzaam was en laat niets je tegenhouden wat feedback te geven.)

mvg,

gert jan Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedkoop smithing en magic trainen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Untouchable :: General :: Guides-
Ga naar: